Kardiologija

KARDIOLOGIJA JE OBLAST MEDICINE (INTERNE MEDICINE) KOJA IZUČAVA BOLESTI SRCA I KRVNIH SUDOVA.

Kardiološka ordinacija Poliklinike Ginako pruža usluge iz oblasti:

• prevencije, dijagnostike i lečenja hipertenzije (povišen krvni pritisak),
  • prevencije, dijagnostike i lečenja bolesti srca i krvnih sudova (angine pektoris, bolesti zalistaka i druge stečene i urođene srčane mane, infarkt, aritmije, proširenja srca i slabosti srčanog mišića i slično).

Metode pomoću kojih u kardiološkoj ordinaciji vršimo savremenu dijagnostiku i lečenje bolesti srca i krvnih sudova su:

• specijalistički kardiološki pregled sa EKG snimkom,
  • ehokardiografija (utrazvuk srca) sa kolor doplerom - kardiološka pretraga koja sa velikom sigurnošću omogućuje procenu funkcije srca, te bolesti srčanih zalistaka, urođenih srčanih mana, bolesti srčanog mišića i aorte.
  • HOLTER SRČANOG RITMA- 24-časovno snimanje EKG-a za vreme uobičajenih dnevnih aktivnosti bolesnika pomoću malog prenosnog elektrokardiografskog aparata
  • HOLTER KRVNOG PRITISKA - nošenje 24-časovnog holtera pritiska je važno kako bi kardiolog mogao tačno da utvrdi da li zaista postoji povišen arterijski pritisak- hipertenzija. Osim toga, kada se utvrdi postojanje povišenog arterijskog pritiska i kada se uvede lek, ova metoda omogućuje kardiologu da proveri da li su lek i njegova doza odgovarajuća terapija.

Nakon svakog kardiološkog pregleda subspecijalista kardiologije izdaje specijalističe nalaze i daje svoje stručno mišljenje kao i preporuku za lečenje.

U kardiološkoj ordinaciji Poliklinike Ginako radi Dr med. Nevenka Aćimović, specijalista interne medicine, subspecijalista kardiologije.