Poliklinika Ginako

USLUGE

ginekologija

GINEKOLOGIJA

Ginekologija je grana medicine koja se bavi bolestima i lečenjem ženskog reproduktivnog sistema (materica, vagina i jajnici).

akuserstvo

AKUŠERSTVO

Akušerstvo je grana ginekologije koja se bavi tokom i nadzorom  trudnoće, porođajem i babinjama.. Trudnoća predstavlja jedan od najvažnijih i najosetljivijih perioda žene tokom koga ona proživljava brojne psihofizičke promene. Tokom ovog perioda posebno je izražena briga, kako za buduću majku tako i za njeno dete, pre svega od strane supruga, uže i šire porodice i prijatelja, a naravno i od strane  ginekologa-akušera.

ULTRAZVUČNI STANDARDNI PREGLEDI

Ultrazvuk (ehosonografija) je vrlo važna, neinvazivna, bezbolna i bezopasna  dijagnostička metoda pomoću koje se prikazuju različite telesne strukture i organi. Ova metoda ne koristi zračenje te se može ponavljati, bez štetnog uticaja na organizam.

ULTRAZVUČNI KOLOR DOPLER PREGLEDI

Kolor dopler ehosonografija  je jedna od metoda pregleda krvnih sudova kojom se, pomoću ultrazvučnog aparata, magistralni krvni sud bilo da je to arterija, duboka ili površna vena morfološki i funkcionalno analizira.

opsta interna medicina

OPŠTA INTERNA MEDICINA

Interna medicina je nauka i veština lečenja koja se bavi dijagnostikom, preventivom i terapijom bolesti unutrašnjih organa čoveka.

KARDIOLOGIJA

Kardiologija je oblast interne medicine koja izučava bolesti srca i krvnih sudova.

endokrinologija

ENDOKRINOLOGIJA

Endokrinologija je grana interne medicine koja se bavi poremećajima endokrinog sistema i njihovim specifičnim izlučevinama – hormonima.

GASTROENTEROLOGIJA

Gastroenterologija je grana interne medicine koja se bavi dijagnostikom i lečenjem bolesti sistema organa za varenje i to kako bolesti jednjaka, želuca, tankog i debelog creva, tako i bolesti bilijarnog (žučnog) sistema, pankreasa i peritoneuma.

Hirurgija

HIRURGIJA/
DEČIJA/
ORTOPEDIJA

Urologija

UROLOGIJA

Urologija je grana medicine koja se bavi oboljenjima urinarnih organa (bubreg, ureteri, mokraćna bešika i uretra) kao i genitalnih organa muškarca (penis, testisi, epididimi, prostata).

SPECIJALNE USLUGE